Powered By Blogger

sobota, 24 października 2015

THE FALL FAVOURITES TAG

Helloooo moi mili :-) Dzisiaj przyszedł czas na jesiennego TAGa. Podpatrzyłam  tego taga u kilku innych blogerów/vlogerów. Pytania są krótkie i na temat. Jesiennego Taga postanowaiłam zrobić na moim blogu o Wielkiej Brytanii, bo chyba bardziej tutaj pasuje niz do Australii w której mamy wiosnę. Ja jednak nie potrafię się przestawić na te odwrócone pory roku, dla mnie jest jesień a za chwilę bedzie zima i nic i nikt tego nie zmieni. Więc zapraszam na mój Jesienny Tag.

1. Ulubiona jesienna świeczka?
Jestem ogromną fanką dobrych świeczek. Na jesień perfekcyjna jest świeczka "Yankee Candle November Rain". Pali się bardzo długo, zapach jest powalający, za każdym razem czuć rześkie powietrze deszczowego jesiennego dnia. Idealna na jesień.
 


2. Ulubiony kolor do ust?
W ostatnim czasie skusiłam się na pamadkę do ust z firmy "BURT'S BEES" i muszę przyznać że trafiłam w dziesiątkę. Kolor ma perfekcyjny, delikatny, nie rzucający się w oczy, delikatnie przypominający kolor ust. Kolor "Peony" dla mnie na jesień idealny.
 


3. Ulubiony jesienny napój?
Uwielbiam pić herbatę, zazwyczaj piję czarną, bez mleka i bez cukru, ale gdy nadchodzą chłodniejsze dni to preferuję bardziej smakowe herbatki, dzika róża, malina, pomarańcza/cytryna z imbirem. Kocyk, herbatka i dobry film wieczorem... to jest to.

4. Ulubiony róż?
Ogólnie sie nie maluję, choć gdybym miała wybierać to chyba bym wolała bronzer. Ostatnio w sklepie na dziale kosmetycznym moja córka (nie taka mała ale i nie super duża - 10lat) pomachała bronzerem sobie po policzkach, powiedziała że Youtube pomaga się nauczyć i voila... policzki jak u profesjonalnej kosmetyczki. Będzie z niej niezłe ziółko :-)
 
5. Ulubiony lakier do paznokci?
Jesienią lubię ciemniejsze kolory, pomarańcze, czerwnienie i głębokie ciemno niebieskie kolory do stóp. Ostatnio uzywane kolorki to
"ESSIE Saturday disco fever"
"O.P.I. My paprika is hotter than yours!"
"O.P.I. I saw...You saw... We saw... Warsaw"
 
 

6. Ulubione jesienne ubranie?
W ubraniach uwielbiam wybierać i przebierać. Uwielbiam sweterki, szare odcienie jesienią i kolorowe kimona. Co tu dużo mówić, zdjęcia mówią same za siebie.





7. Ulubiony jesienny film?
Kocham film "Wszystko zostaje w rodzinie" ang. "Keeping mum". Niezależnie od pory roku wilm jest po prostu The Best. Nic dodać nic ująć, trezba go zobaczyć aby zrozumieć. Rowan Atkinson grający pastora, Maggie Smiths usuwający problemy z przed nosa. Super film. Polecam


 
8. Ulubione show w TV?
Ostatnio moimi ulubionym programami w TV są nadawane u nas w AU programy kulinarne, programy o ciekawych miejscach, domach itp. Do ulubionych od dawna i idealnych na jesień są "Escape to the Country" i "Sellig houses Australia" oraz najlepsze TV Show jakie do tej pory widzieliśmy "Mrs Brown's Boys". Jednak to show najlepiej oddaje cały klimat tylko po angielsku. Więc jeśli macie okazję zobaczyć to gorąco polecam. Można dosłownie sikać ze śmiechu.




 Oto cały mój Jesienny Tag. Jak wspominałam na początku, w AU jest wiosna, ja jednak jej nie czuję w stanie Queensland jej nie ma wcale. Ogólnie pory roku są tutaj mało widoczne. Choć im bardziej na południe to mówi się że można spotkać się z każdą porą roku w ciągu jednego dnia. W Melbourne. Cóż... daleko nam do Melbourne. Więc z przyzwyczajenia wolimy nadal być myślami z Europejskimi porami roku, a co nam pogoda przyniesie to tak trzeba będzie się niestety dostosować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz