Powered By Blogger

sobota, 10 października 2015

Nowy Stary Blog

Po niecałym roku postanowiłam powrócić na mojego bloga o Wielkiej Brytanii, jednak podziały się z nim niechciane rzeczy i niestety nie mogę się zalogować. Cóż, bywa.

Mój poprzedni blog, którego zamierzam tutaj kontynuować dla naszej kochanej córeczki i dla nas, bo uwielbiamy Wielką Brytanię, mimo iż mieszkamy daleko daleko stąd powstał całkiem spontanicznie. Z pewnością wiele osób będzie go pamiętać, jeżeli nie to polecam poczytanie tamtych artykułów, a ja będę tutaj nadal pisać co mi ślina na język przyniesie.

Oto stary adres bloga: "Traveling Around Great Britain"

http://wirtualnabrytania.blogspot.com.au/

Sytuacja spowodowała stworzenie nowego starego bloga, tematyka ta sama, będzie jak zawsze mnóstwo ciekawych i wyczerpujących informacji, mnóstwo zdjęć i ciekawostek z innych zakątków świata o Wielkiej Brytanii.
Na stałe jak narazie mieszkamy w AU, jakby nie spojrzeć Australia należy do Korony więc czujemy się jej częścią :-)

Mam nadzieję, że moi drodzy czytelnicy nie będą zawiedzeni i chętnie będą powracać do moich artykułów. Ja sama również uwielbiam je czytać, szczególnie różne ciekawostki.

A więc zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz